Mitt första inlägg

En sjuk Onsdag.
Ganska jobbig dag idag, jag sitter här hemma och är sjuk. 
jag ångrar alla gånger jag önskat att jag vore sjuk,  nu när det börjar närma sig jullovet är det väldigt mycket i skolan, jag hinner inte vara sjuk! en dag borta från skola kan ibland kännas som en vecka.
 har inte tid att vara sjuk!
har försökt stöka undan litegrann, men man får ju ingen motivation här hemma! jag sitter bara och stör mig på att jag sitter och stör mig på att jag inte kan koncentrera mig (hmm?)

Känns skönt att snön har börjat komma, och att den stannar på marken. man kan hitta många små vinter/jultecken jusst nu tycker jag.I morse drack jag varm choklad

Här kommer mina vinter-tecken
1. Luciatjejerna i gävledagblad.  själv håller jag på kandidat nr 5 och 8, passa på att rösta ni med! 13/12 kan ni kika på kröningen i heliga trefaldighetskyrkan!

2. Havregrynsgröt med äppelmos till frukost (äter bara det på vintern)

3. Hela familjens båtbiljetter bokad till Gotland! (firar allt jul där hos kusiner och morfar)

Har du något/några vintertecken? berätta gärna i "gästboken" nedan.




Ni minns väl ?


image2

image4

taget från: www.google.se "snökaos+gävle"


 

Kommentarer
Postat av: kajsa

har ingen vintertecken?

2007-11-19 @ 18:32:50
Postat av: Natalie

Hej kajjo! Du har klart bäst blogg! Keep up the good work!! ;)

2008-01-10 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0