Frågor&Svar

Om mig

PERSONLIGT

01. Vad heter du? Kajsa Jonsson
02. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kajsa
03. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? helena
04. Vilket stjärntecken är du? Lejon
05. Vilken årgång är du? 1989
06. Vart bor du? Snögatan
07. Bott utomlands? nja... varit utbytesstudent i Italien en vecka.
08. Flyttat antal gånger? ½ gång
09. Vart skulle du vilja bo? I göteborg, de verkar vara en trevlig stad!
10. Vilken skolklass? Sista året på Konst&Form linijen
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Polis, ungdomspolis


UTSEENDE

01. Hur lång är du? 1,64 cm
02. Hur mycket väger du? Olika från dag till dag...
03. Hårfärg och frisyr? Långt mörkbrunt
04. Ögonfärg? gula, bruna, gröna
05. Mest nöjd med? Ögonen
06. Minst nöjd med? kärringhullet på armarna
07. Skostorlek? 37
08. Glasögon? solglasögon :)
09. Har du några piercingar/tatueringar? Nepp


FAVORITER

01. Filmer? Jag gillar romantiska grinfilmer och peppande spännande polisfilmer
02. Låtar? Finns så många!
03. Årstider? Sommar
04. Mat/dryck? stark mat!, kycklingfile och risotto är en favorit. Men Fisk är också en höjdare ochsoppor, sallader, pasta!
05. Djur? Jag har min vovve, viggo!
06. Färg? Beror helt på vart/vad/när Men Rosa,brun&svart är tre favoriter
07. Parfym? Amor
09. Ämne i skolan? Måleri!
10. Sysselsättning? Nära&Kära, friskis&svettis


KLÄDER

01. Vad använder du just nu för jacka? En svart fjällrävendunjacka
02. Vad använder du just nu för skor? svarta stövlar eller sneekers
03. Favoritfärg på kläder? Svart
04. Favoritmaterial på kläder? Siden!
05. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya stövlar, och ett par varma vantar
06. Favoritaffärer? Zara,H&M
07. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 400
08. Favoritmärke? Ingen aning
09. Vad har du för tröjstorlek? Oftast Small, men de är olika.


DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? mysigt
2. Vilken färg på tapeterna? Naturvita
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Mycket naturvitt och korgig inredning
4. Vad vill du ändra där inne? Mer galjar till min garderop, jag får inte plats!
5. Vad har du där inne av följande: A och c
a) Tv? Japp
b) Video/dvd? Nej
c) Dator? Nej
d) Stereo? slängde ut den, önskar mig en ny
e) Telefon? Ibland
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Min trädgård, en gångväg, skog och en fotbollsplan
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
8. Favoritpryl i rummet? Mina kläder och sängen!


image7


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0