Dagen efter tvådagars

Söndag! när jag vaknade imorse var jag säker på att det skulle bli en seg och slapp dag, (efter tvådagars rejält roligt festande känner iaf jag mig väldigt sliten, men det värsta jag vet är meningslösa söndagar, det blir alldeles förmånga av dom!
Men i samma sekund kom jag på att jag och mamma hade planerat att måla om trappen idag.
Vid tolvtiden satte vi igång (efter ett antal kaffekoppar och en hel del pepparkakor med grönmögelost.)
Trappen blev både torkad, tvättad och målad och Strax efter fyra kunde vi skåda vårt mästerverk. 
Det blev självklart supersnyggt, vitt och frächst!
hade jag haft mig en hel digetalkamera så hade jag delat med mig en bild på den.



   Skulle kunna blir årets julklapp






Som belöning och pricken över i´t  hade pappa ordnat en lyxmiddag med stekt kött i vitlök, lagerblad och kanel. Och till en rotfruktsgratäng. som efterrätt gjorde jag en matsmältningsbomb av frukter,vitlök,peppar och nu sitter jag med hårinpackning och ansiktsmask och väntar på att få ta ett bad.
Som tur var blev min söndag toppsöndag iaf!


Måste tacka alla för en toppenhelg också!

TACKÅHEJ!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Gud vilken härlig söndag.
Jag tog en promenad, köpte kebabtallrik och la mig i soffan. Det var min söndag. Ganska jobbigt det också! =)
Kramis

2007-11-19 @ 08:52:26
Postat av: Kajsa

Kebab är gott de me ;)

2007-11-19 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0